Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Inspirat de cetatea Oradiei Joi, Iulie 19, 2007

Filed under: bulevarde parfumate — academicianuNae @ 2:40 pm

Pt Csaby, Abigail si Tibi

biserica-cetatii.jpg

sed. pe banca ondulatii sanscrite ma fugaresc.

alerg. pietrele cuprinzandu-mi talpa inimii.

privesc. izbelistile inaripate inghitind din soare.

vorbesc. umbrele care-mi dumiresc panza pipaitoare.

strig. caramizi moarte rad catre mine.

astept. magnolii necosmetizate legandu-mi sireturile.

pasesc. pe cioburi de hartii abia inflorite.

visez. ploaia care sa nu ma atinga.

suspin. ramuri fantomatice simuleaza iubirea.

aud. oprirea clopotelor cutumiare de refugiare.

palesc. ciripituri surde imi dezarmeaza solitudinea.

vanez. podul unui insectoid brun-rosiatic.

suport. un miros obtuz, anacromizat.

ancorez. euforia-mi mioriticoida in colhoz.

prevad. ruinele cetatii dansand dionisiac.

valsez. cu aminitirile-mi halucinante.

 

6 Responses to “Inspirat de cetatea Oradiei”

  1. anamaria Says:

    Trebuie sa-mi cumpar dictionar! 🙂

  2. Uneori poezia nu se intelege intelegand fiecare cuvant ci intregul.Lasa-te purtata de valul intepretarii unitare 🙂

  3. viviana Says:

    frumos. 😉

  4. Viviana bun venit in Academia Nae.

    Iti doresc flori de creativitati pt dezvoltarea posturilor 🙂

  5. Cand mergem la o plimbare pe marginea zidului cetatii 🙂 ?


Lasă un răspuns

