Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Phoenixiana într-una Duminică, Septembrie 2, 2007

Filed under: bulevarde parfumate,Uncategorized — academicianuNae @ 9:50 pm
Tags: , , ,

pasarea-phoenix.jpg

Poezia este “sculptată”, înaripată de Camelia Luncan, membră a comunităţii Cuvinte la Schimb.


 

E singurul lucru pe care îl văd
pe mare
Restul s-a făcut triunghi
bermudian
Un vapor cutremurat în două
care îmi furtună simpla barcă.
În ea stăteam trează
până acum.
Îmi întind vederea în jos
până dincolo de apă
să strig
cele două vieţi de navă
care se epavă
până la capătul treziei.

De atunci, visez întruna
phoenixiana readucere
la suprafaţă
de o mână uriaşă
într-una.

 

7 Responses to “Phoenixiana într-una”

  1. adamaica Says:

    Frumos, Cami! Frumos din partea prietenilor ca te publica pe site-urile lor! Imi place „poza” asta. Dar e si „poezie”. Si inca intr-una!

  2. Camix Says:

    Mai, dear A.Dama, ma faci sa rad intruna!! :))))

    Da, plus ca mai sunt si prietenii care daltuiesc mumos si ajuta spre crestere.

    Eu multumesc si unora si altora.

  3. ruben Says:

    imi place, din partea mea are nota 9

  4. Camix Says:

    Onorant, draga Ruben. 🙂 Je suis honore de… (nu de balzac)

  5. cheguevargas Says:

    o poetesa care a dus poezia moderna pana intr-acolo incat sa fie demna de o postare pe blogul meu.


Lasă un răspuns

