Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Pălit de placa de surf Sâmbătă, Septembrie 22, 2007

Filed under: buzz(e) — academicianuNae @ 5:02 pm
Tags: , , , , , , ,

surfare-pe-net.jpg

 

Postez mai jos cuvintele căutate de unii pe google, care i-a direcţionat către acest blog:

 

1. distribuitori de ceapă (nu mă ocup, că-i puturoasă, chiar dacă îi sănătoasă)
2. postere (în câţiva ani, cred că copii noştri vor avea postere cu politicieni)
3. arsuri pentru ochi (vezi dacă stai prea mult la computer!?)
4. număr ascuns Romtelecom (hmmm… de-aia m-a apelat pe la 3 noaptea)
5. cum să ajung bogat (prin muncă şi traspiraţie)
6. nisipuri mişcătoare (ai griji, că banii te pot înghite)
7. dragoste (dar ţin să-ţi spun că nu există virtuală)
8. moarte (vrea pentru eseu sau e pesimist?)
9. oameni radiaţi (de moarte sau de iubire)
10. dicţionar bistoş (asta nu găseşti în dicţionarele britanice)
11. pescuit noaptea
12. inimi negre (vezi dacă ai pescuit cu momeala greşită)
13. lacrimi (de iubire sau serioase?)
14. bahamas photo ( credeam că poate caută Dubai photo cu avocata lu’ Diaconecu)
15. vise înapoi (astea sunt greu de recuperat dacă le-ai pierdut)
16. spărgătorii de vise (de nuci, de mituri)
17. ţara vacilor (oare e România sau India?)
18. băieţi indieni (că, acolo, dacă îi zici vacă la o fată, e un compliment)
19. hi5 ionuţ borcan (n-am auzit de el)
20. la bloc episoade (aştia se uită şi la reluări)
21. sorin copil de aur – nu mai am pe nimene (le găseşti la www.fasoledeaur.ro)
22. jocuri barbie de îmbrăcat la bal cu pri (nu avem, dragă)
23. adrian păunescu poezie… te voi suna cu (mai sunt şi Păuni încomunizaţi. A, deci tu m-ai sunat noaptea)
24. tudor mătuşa (salutaţi-o pe mătuşa tamara)
25. aripi de plumb (da, toamna, bloggerii devin mai bacovieni)
26. staţie de autobuz (da, aici e ultima staţie a pesimiştilor şi optimiştilor)
27. grădina zmeilor (ce vreţi: merele de aur sau pe frumoasa din Pădurea adormită?)
28. şi tu vei avea o iubire (nu ştiu)
29. doar la tine mă gândesc (atunci, te cred)
30. iartă-mă (vă iert că aţi căutat pe lângă)

 

4 Responses to “Pălit de placa de surf”

  1. Camix Says:

    4. număr ascuns – vezi dacă m-ai ajutat! 🙂
    9. oameni radiaţi – sau de Ben Laden
    22. jocuri barbie de îmbrăcat la bal – lasă-le, că or fi elevele mele, trăiască şi ele; nu ştii de unde sare iubirea
    29. doar la tine mă gândesc – nu ţi-am spus eu?!
    13. lacrimi – no, hou, nu-i cam devreme?
    27. grădina zmeilor – a, nuuuu, vrem doar pădurea
    30. iartă-mă – ei, acuma… tu tre’ să le spui ‘nu am de ce, eu mulţumesc că v-am deturnat asemenea search’ 😀

  2. Camix mersi, m-ai facut sa rad intr-o zi insorita de nori 🙂

  3. Iulia Says:

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  4. Ligia Trinca Says:

    ::))) m-am prins de mana cu rasul…
    citind aici:)))


Lasă un răspuns

