Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Îmbrăţişez ceva ce nu simt Vineri, Decembrie 7, 2007

Filed under: borcanul cu idei — academicianuNae @ 3:52 pm

Sunt pe Insulele Canare, departe de mioriţa înlăcrimată, cu iz dâmboviţean. Mai precis, nu sunt pe toate inslandurile, pentru că nu pot în două locuri în acelaşi zeit, precum cei doi din A Walk to Remember. Sunt doar în Gran Canaria, între Las Palmas si Maspalomas, într’o cameră cu vedere la ocean.

Aici, totul capătă noi plăsmuiri, zămislite din aureole luminatice. Pane exuberante zboară odată cu surferii, atingând în final asfaltul roz (în forma de pânză).

Pe avion, am trăit experienţe butterflyliene, ciudate şi plăcute, la o viteză de numai 500 km/h. Ne’am ridicat pe ploaie, dar, deasupra norilor, am dat de soare cu muşchi mari. Am înţeles că, atunci când nu suntem focalizaţi pe negura microcosmosului nostru, ne putem bucura de seninătatea Macrocosmosului.

Taifunurile plate mă înfrăţesc în illo tempore antico.

Deoarece vroiam să văd seara dintr’o altă perspectivă (nu m-am urcat pe bancă precum cei din Dead Poets’ Society), ci mi-am lăsat ochelarii evreieşti în cameră. Astfel, stelele şi luminile oraşelor se vedeau înceţoşat de frumos.

Un pre-punct mă tărăgăneşte pe ascuns.

Îmbrăţişez pe cei pe care nu’i simt (acum), dar a căror inimă îmi este strâns legată de inima-mi jucăuşă.

 

7 Responses to “Îmbrăţişez ceva ce nu simt”

  1. Ted Says:

    Chiar dacă nu-n microcosmosul tău, în macrocosmos tot suntem! Alături de tine, în gând către Tata! Să ne aduci un canar galben, ca un gălbenuş… Că doar canari sunt în Insulele Canare, nu?! 🙂

  2. krossfire Says:

    Pacat de video-ul ala ca si mie imi placea destul de mult 😦

  3. adela Says:

    Superbe toate ….acesta mi-a placut pentru ca desi nu era pentru mine avea numele meu la dedicatie

  4. Ted,
    nu m-au lasat cei din aeroport sa-ti aduca canari.Dar cine stie poate au luat-o peste ocean si vin catre tine.Ai unde sa-i tii ?
    Numa nu la frigider cu ouale ingalbenite 🙂

    Krossfire,
    la care video te referi, la cel cu Delirious ?

  5. Adela,
    multumesc pt apreciere si incurajare

    Adela careia i-am dedicat, inca nu a citit postul 🙂

  6. parizianca Says:

    scrii frumos, din suflet,mai rar asa spontan si dintr-o rasuflare!eu n-am canari ci o bufnitza in colivie!ai vazut-o pe blog?

  7. Parizianca,
    merci beaucoup 🙂
    da, ti-am vazut buha casteliana luminta de luna podului 🙂


Lasă un răspuns

