Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Lumina se trezeşte Duminică, Decembrie 9, 2007

Filed under: buline lilo — academicianuNae @ 11:56 pm
Tags: ,

windsurf

E frig acum, pentru că lumina se trezeşte

Şi tu dormi în linişte, undeva…

În vis, ieriul te nelinişteşte

Câteodată stau doar aşa, pe plajă. Privesc doar apa. Pentru că ecranul natural nu-l pot privi normal… trăim de parcă televizorul ne-ar privi viaţa, în loc ca din viaţă să privim Tv-ul. Dar e bine, că oceanul mă iartă.

Deasupra-mi tremură totul şi condensul fărâmiţează vocile decembrice. Cerul e clar, distant şi gol, mirosind a albastru de metil. Se înserează cu degete scurte şi galbene, dispărând.

O barcă bătrână tuşeşte printre valuri. Doi-trei surferi ar dori să plece într-o excursie, departe de gândurile întunecate. Dorinţa aceasta a lor e nudă. De fapt, ei nu doresc o nouă drumeţie, ci o călătorie steinhardtiană, pupată de aventuri şi metamorfoze. Să nu conteze unde şi cât de departe, ci cum.

Tălpile sunt masate de oceanul înverzit. Chiar şi el are limite, are un sfârşit, el care ne separă şi totodată ne şi uneşte.

Un rac spune şoptit sub stânci că cei care îşi cunosc secretele sunt cei mai valoroşi.

Timpul e răzuit tot mai mult de pelicani.

Realităţile de azi, mâine îmi vor deveni memorii, adică bărci bătrâne între valurile viitorului.

P.S.: La mulţi ani, sorella (m-am grăbit, chiar dacă e pe 12, pentru că doar acum am net aici, pe insule)!

 

4 Responses to “Lumina se trezeşte”

  1. anamaria Says:

    e seara si se pare…..ca dincolo de strazile udate si o campie sumbra si intunecata, se deslusesc lumini ce ne-ntrerupte raspabdesc o palida speranta.

    mi-e dor de tine….scumpul meu frate!!

  2. adelix Says:

    Vreau si eu la mare. 😦

  3. dyutzza Says:

    esti ciudat. felicitari! 🙂

  4. Adelix, din pacate si-a sters blogul de curand .Mi-a placut cum scria 😦 Odata cu moartea blogului ei a murit o balerina a fluturilor.

    Dyutzza,
    recunos ca m-am nascut ciudat si continui sa traiesc asa, nu pot altfel, daca scoti ciudatenia din min, nu mai sunt…Eu


Lasă un răspuns

