Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Protipendadă şi candelabre ascunse Marți, Ianuarie 15, 2008

Filed under: Uncategorized — academicianuNae @ 4:05 am

cu-o-mana-iti-da-si-cu-lopata-iti-ia.jpg

 

După presiunile d-lui Andrian Năstase şi ale avocaţilor dumnealui, am fost nevoit să cenzurez următorul pamflet, pe care l-am scris pe când el era mai în vogă:

 

Tamara, tamara
Mi-a furat inimioara
Şi pensioara
Cărând vioara.

Mătusă, mătuşă,
Nu mai sta pe tuşă
Că te prind în uşă
Fără bănuşă.

………………, ………………..,
Cu expoziţii pe mase,
Mulţimi de case
Şi scuzări fabuloase.

Cutia pandorei
S-a deschis,
Coarda corupţiei
S-a desprins.

Din plin
Oratorie şi opulenţă
Mai lin
Onestitate şi organizare.

Nepotism, mătuşism,
Minciunism şi ciocoism,
Toate amalgamate
Şi cu puşti preparate.

 

P.S. Pentru Andrei Gheorghe

 

16 Responses to “Protipendadă şi candelabre ascunse”

  1. krossfire Says:

    Sper ca prima fraza (inainte de poem) era doar o aluzie subtila. Nu de alta dar cunosc cazuri groaznice de cenzura in presa in perioada 2002-2004.

  2. benionweb Says:

    spune-mi si mie te rog cum ai pus contor pe site.

  3. Beni,
    nu stiu pt ca mi l-a pus o amica.

    Krossfire,
    Sunt amandoua : subtilitate si adevar.Zilele trecute Monsieur A.N. ne-a amenintat ca ne da in judecata daca il mai asociem cu matusa Tamara.

  4. PELERINUL Says:

    @acNae
    Esti si tu prea sensibil . Ex-ul glumea . Daca mai era ceva , ca cineva este , te ,,interna ” [ vorba de dus rece a celui care a fost EL PREMIERUL ].

  5. Pelerinule,
    n-a glumit.a vorbit f serios.

  6. titirez Says:

    Mi-a pus un zâmbet pe faţă. Trebuie să mă înveţi şi pe mine puţină ironicologie, draga Ihtys. 🙂

  7. alessy Says:

    „Onestitate şi organizare”…da’ iar? 😉

  8. Super poezia. Le publici undeva? Sau le scoti doar pentru tine? 🙂

  9. Titirez, te invat la un ceai daca vrei 🙂

    Ilie, daca le voi publica va fi doar pt a face cartile cadou prietenilor.In ziua de azi nu prea se mai cumpara carti 😦

  10. unawareness Says:

    bineinteles ca te specific, ce credeai ? :(-:)

  11. unawareness Says:

    @academicianule:eu cumpar carti in prostie ( bineinteles cand am bani 😦 ) pacat ca in ziua de azi cartea a devenit suport de cafea / ceai
    – te superi, daca in curand, iti „imprumut” poezia:D ? o sa pun linkul spre tine, bineinteles

  12. Unawareness,

    sper sa citesti tot ce cumperi 🙂

    Da, se poate, daca specifi autorul.

  13. hiprapper Says:

    poeziile nu tin de foame.

  14. Sisule, cam nimeni din tara nu traieste din scris poezii, je suis d’acord:)
    dar sa stii ca poeziile te pot hranii intelectual sau spiritual 🙂

  15. ziuabiz Says:

    Jos cenzura…actiunile voastre(ale CNA) ne alimenteaza ura.
    Paraziti, 🙂

  16. miculteolog Says:

    Am avut onoarea s-o ascult live …


Lasă un răspuns

