Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Buhă cu pantaloni scurţi Luni, Februarie 4, 2008

Filed under: Uncategorized — academicianuNae @ 8:31 pm

 

e-noapte-buho.jpg

Toate în cameră sunt mute: patul mai moale decât doresc,

biblioteca împăturată, chitara încrucişată, biroul trudit,

dulapul cu haine puţind a eleganţă şi laptopul îmbătrânit pe parchet.

Afară, toate sunt surde: blocuri comuniste şi parcări învelite în orbire.

Ceasul a secundat de 24 de ori după ora 2. Umplut de nesomn,

m-am pus la termopan să scriu.

Mă piţiga metafora noctură a luptei lui Iacov cu Îngerul.

Caloriferul lăptos, care în zilele trecute a divorţat de mine,

acum îmi oferă buchete de zambile.

Stricâdu-mi ochii cu lumina lămpaşelor sărăcăcioase şi depărtate,

purced a scrie la lumina mobilului cu taste dizolvate.

Scriu pe Abaddon. Privesc la strada nudă şi observ din când în când,

pâlcuri de cutii cu roţi, majoritatea făcând parte din seria limuzinelor

autohtone (tradus dacia) care îşi cară bulibaşii (tradus petrecăreţii)

şi întârziaţii elitlizaţi, taximetrişti îmbătându-se cu milioane.

Nu mai aud orologiul boţit de parazistismul molatic.

Din canal, aerele calde mă ispitesc cu mărul nelucid al adormirii.

 

10 Responses to “Buhă cu pantaloni scurţi”

  1. ghici Says:

    geniule,
    vad ca filosfiile-ti sunt pe cale sa atinga un coltisor de cer… progresezi…intr-o lume obisnuita cu odihna (stii bancu? era odata un tip asa lenes ca i-au scris pe mormant : aici continua sa se odihneasca!)….
    ti-as zice felicitari pentru acest blog, dar ar suna cam obisnuit
    asa ca iti zic continua sa progresezi…poate cand vei atinge un colt de cer gandurile tale asternute aici vor avea si o nota putin mai optimista…:P

  2. A.Dama Says:

    Azi mi-am pierdut toate manualele. S-a făcut atât de noapte că numai Carul Mare nu se plictiseşte de ea. Sub el, o dâră de negru roşiatic. Precis i se trage de la canal. 😛

  3. Sky Says:

    Surzi in secolul zgomotului, Muti in epoca comunicarii … si un orb, intr-un colt vede ca lumea se invarte intre un Demon si un Inger (fara aluzie la DB) … ca alfa a inceput pentru mine in „epoca pestilor” mai putin conteaza, ci conteaza ca sunt in „anii luminii” … fiat lux!

  4. subcity Says:

    @Nae, mereu cand iti citesc post-urile ma intristez. versuri pesimiste ganduri sumbre. muzica e trista de asemenea. si cu toate astea continui sa citesc. pt ca imi place cum scrii.
    and because it all makes sense, one way or the other.
    exista vreun motiv anume pt care pastrezi tonalitate asta?
    I like to believe that there is some good in this world..

  5. Sky Says:

    despre mine e vorba ? … ma faci sa rosesc

  6. adebalerini Says:

    Mi-a placut.

  7. Ghici,

    nu te-am ghicit, nu ma pricep la hocus poter 🙂

  8. subcity Says:

    ups, era @academicianului Nae

  9. Subcity,

    eu sunt colerico-melancolic si explicatia pt tonalitatea intristanta ar putea fi cauzata si de starea pesimista in care scriu.
    Atunci cand sunt optimist nu prea scriu ci ies sa vorbesc tete-a-tete 🙂

  10. Ana Says:

    toate intr-o lume nebuna, nebuna de tot…


Lasă un răspuns

