Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Ştiri, de uitat cu piciorul la ele Duminică, Februarie 17, 2008

Filed under: Uncategorized — academicianuNae @ 11:13 pm

 

sriri-de-uitat-cu-piciorul-la-ele.jpg

Aristotel vorbeşte de mirarea tâmpă, acea mirare care te loveşte pe la 17:00 şi 19:00. Acolo, avem ştiri distorsionate şi exagerate, încărcate cu un ton fatalist care să te provoace la înlăcrimare.

Informaţii parţiale şi nesemnificative, încălţate cu disproporţionalităţi. (Non) Ştiri cu popcorn şi seminţe.

Satisfacţii morbide când Bărbulescu îi dă cu toporu’ în cap lui Frunză, în timp ce era la cârciumă.

Şi trasmisiune directă de la pisica salvată de şoareci şi din Tismania de la Conferinţa despre flori.

Informaţii care contribuie realmente la deciziile cotidiene.

Asistăm la apogeul voyerismului. Acea bizară şi patologică curiozitate de a şti totul despre toţi, dar nu şi despre sine.

Mihai Maci

 

12 Responses to “Ştiri, de uitat cu piciorul la ele”

  1. marius B. Says:

    „curiozitate de a stii totul despre toti, dar nu si despre sine”…… hmmm……

  2. greeras Says:

    Sunt de acord cu tine.Stirile care sunt urmarite cu interes sunt cele care ofera o realitate incompleta , gresita ,distorsionata, si care incurajeaza o curiozitate de prost gust si caracterizata de nesimtire sau incultura.

  3. adebalerini Says:

    Mi se pare mie sau toate s-au transformat in Stirile de la ora 5? Sau se omoara romanii mai mult? 😕

  4. krossfire Says:

    No Tv = more life for me…cel putin in ultimul an…

    P.S : Te-am mutat la Prieteni in blogroll pentru ca ai scris mai rar. Sa-mi spui daca vrei sa te mut inapoi in prima categorie 🙂

  5. Marius,

    nu inteleg hm-ul tau ….

  6. viviana Says:

    couldn’t have said it better. 🙂

    __totusi, sunt constant acuzata de „ameteala” si „incapabilitate de a ma adapta in lumea asta reala” pentru ca refuz cu vehementa sa ma uit la stiri. adevarul e probabil undeva la mijloc, insa, atata vreme cat stirile din Romania ofera cu nici un strop mai mult, prefer sa raman in „ameteala” mea…;)

  7. Viviana,

    Continua sa ramai „ametita ” si „inadaptata”.
    Eu ma uit rar doar ca sa ma distrez de prostiile lor sau ca sa am obiect de cercetare a teribilismului.

  8. totolici Says:

    Eu m-am lasat de sportu asta ca m-am saturat sa vad cata prostie exista in lume. Sunt dependenta de tv dar incerc sa evit stirile de la ora 17 .

  9. Domnilor,
    ce e cu stirile alea de la ora 17? Despre ce e vorba in ele? Ca ma facurati curioasa!
    Eu, pe la ora aia citesc (sau re-citesc), sau… gatesc, ups.

  10. Lavinia Says:

    toate stirile din Romania sunt stiri „cutremuratoare”:)) desi nu le urmaresc ci mai trag cu urechea fara sa vreau,deoarece mama prefera sa le priveasca de la televizorul meu, in timp ce eu imi fac de lucru la computer, mi se pare ca e imposibil sa nu existe cel putin o stire pe zi care sa nu mentioneze acest cuvant in vreo forma gramaticala sau alta. iar eu cand il aud mi se cutremura toti perii din cap. de multe ori dau muzica tare ca sa nu le mai aud tampeniile….cand va cadea vreo bomba peste Romania din vreun MIG sau Hercules american, rusesc sau mai stiu eu de care…voi stii, cand vor fi alegeri, voi stii, la fel si cand o vor gasi pe Elodia:))…pana atunci imi vad de traire in dimensiunea mea.;))

  11. sorin Says:

    apropo… un lucru curios mi se îmtâmplă câteodată… unii, printre care şi „prieteni”, consideră că ştiu mai multe despre mine decât eu-însumi. Asta da performanţă !!!

    Cum or reuşi, care le este secretul?

    Respect pentru cei care mă cunosc mai „puţin”, sorin RADU


Lasă un răspuns

