Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Inimi gelate cu roşu Duminică, Aprilie 13, 2008

Filed under: bandajul serilor — academicianuNae @ 8:59 pm

 

Pentru M. L.

Trecutul rămase în urmă plumburiu

Pe dolorosa gelată cu duritate violândă

crucile îngheţate de ură zgârâiau cerurile

Plâns-au îngerii cu întuneric

Iertări şi izbăviri vibrat-au picurii de sânge

Îmbrăţişând inimile fardate cu iubire

 

7 Responses to “Inimi gelate cu roşu”

  1. Moni Says:

    Daca imi este dedicat atunci trebuie sa fiu prima care iti lasa un comentariu…Multumesc si frumos text…speachless:)

  2. uviolet Says:

    tu ai ceva cu gerunziile astea .

  3. Lavinia Says:

    vai, poza asta!!!!e…speciala, imi aduce aminte de…o carte [cei mai vechi in balonul de sapun stiu:D]

  4. viviana Says:

    Exact. Şi eu am observat..;)

  5. titirez Says:

    Si mie-mi plac verbele la gerunziu! Numai ca la folosesc de 2-3 ori mai des ca tine si e bai 🙂

  6. cllod Says:

    Mie poza asta imi aduce aminte de un film… oare cum ii zice?

  7. Violeta,

    Da, sunt inradacinat in gerundium, in momente fragmenatate, netemporal desfasurate.


Lasă un răspuns

