Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Inimi fardate cu umbre Duminică, Aprilie 20, 2008

Filed under: Uncategorized — academicianuNae @ 2:14 pm

 

Microfoane atarnate de tavan

Inregistrand pe discurile durerii

Lumini injunghind perdele rupte

Oase zrobite fara onoare

Nori tremurand, salbaticind crucificarea

O privire inveselind incrucisarea

Inimi perplexe si pardosite cu superficialitate

(cu)cuie (i)rationale impazind multimile

Fluturii negrii zbierand sonoritati tristande

Flaute angelice trezind

Metamorfozarea nebagatului in seama…Inviat

 

4 Responses to “Inimi fardate cu umbre”

  1. gyrovague Says:

    off topic: te’ai intremat?

  2. uviolet Says:

    foarte bine conturate imaginile in poezia asta, dar si in cea anterioara.

  3. si-atunci mi`am zis „am sa ma fac eu mare”

  4. hei … am renuntat la machiaj dupa citirea poeziei. Natural. Mai bine. `Dumnezeu [e]` sa fie `cu noi`


Lasă un răspuns

