Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Stari inlacrimate cu stele Duminică, Mai 18, 2008

Filed under: baloane de vibratii — academicianuNae @ 8:41 pm

„Plang lacrimile care n-au putut sa intalneasca stelele”
Pictorul Modiglini

Fete cu  tenue obligatoire merg tantose si cu terfelire in suflet.

Hormonii baietilor sunt potoliti precum avioanele cu motoarele aprinse.

Electricienii au reparat sigurantele defazate ale ierbii cu miros de mai.

In tram-vai cheful plange orbecaind de transpiratie.

Toata urbia e un microunde programat pe clarobscur.

Pe strazile mahalagiste, copii jupuiti cu jovialitate trag carute cu cocosi.

Cioburile au cazut langa bloc intoarse in tipete.

Lacrimile sunt intinse pe subtritrarea gioarselor.

Cateva fiinte isi scalda inimile in stele iar eu m-as ascunde dupa ziduri

neciuruite de mitralierele timpului si as aprinde lumanari cu miros de stele.

 

4 Responses to “Stari inlacrimate cu stele”

  1. Cristina Says:

    înrămări ale fiinţelor, ce ar fi putut ajunge?
    vremea asta mă cutremură şi m-a uscat până in creştet
    devin clopotul ce nu-şi aude niciodata clinchetul
    înrămări ale fiintelor, ce ar fi putut ajunge?

  2. Lavinia Says:

    si eu sunt cu stelele in ultima vreme [ascult Praf de stele-Vita de vie intr-un mod obsesiv;))]…
    imi place la nebunie sunetul pianului din videoclipul tau…:|

  3. viviana Says:

    Foarte frumoasa „melodia”. Spune-mi, te rog, cine o interpreteaza [nu m-am priceput sa aflu singura] si cum as putea face rost de ea? 🙂 Multumesc, Emanuel.

  4. doina Says:

    Modigliani, mon amour…Frumoase poezii scrii, imi amitesc exact virsta ta, sper sa o aproximez exact….


Lasă un răspuns

