Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

cu tandreţe, pe vise călcând Joi, Septembrie 11, 2008

Filed under: bosumfleli efervescente — academicianuNae @ 9:16 am

HAD I the heavens’ embroidered cloths,

Enwrought with golden and silver light,

The blue and the dim and the dark cloths

Of night and light and the half-light,

I would spread the cloths under your feet:

But I, being poor, have only my dreams;

I have spread my dreams under your feet;

Tread softly because you tread on my dreams.(yeat)

Ne-am născut în Libria fără libertate de gândire, exprimare şi manifestare.

Proziac sunt prejudecatile altora cu care ne injectam fără să le frământăm.

Oglinda e ilegală pentru că ne arată cine suntem, muzica e interzisă deoarece ne dă aripi,

picturile arse pentru că ne inspiră, cărţile rupte pentru că ne luminează,

răsăritul este acoperit să nu ne însenineze şi parfumurile confiscate pentru că ne oferă deschideri.

Sunt clerici Gramaton care caută să destăinuie şi eradicheze atipicii, rezistenţa, originalitatea şi

autenticitatea.

Vor să schimbe individualitatea cu conformismul (sub eticheta unităţii)

pentru a forma reacţii identice, inerţiale, mecaniciste.

 

2 Responses to “cu tandreţe, pe vise călcând”

  1. Alex Says:

    heey! asta e citatul meu preferat

  2. vaxaly Says:

    „eu fiind sarac, tot ce am sunt visele mele. si toate visele mele ti le-am adus ofranda la picioare. ai grija cum calci sa nu calci pe ele… ”
    un film de exceptie, un glas al libertatii, o nebunie a sentimentelor rasfatate in inexistent. e un haos parca acolo, un haos fara omenire, o robotizare, o lume prezenta care devine fara suflet. sa fie oare viitorul nostru? al omenirii? poate e doar o pata de sf, dar cu groaza ma gandesc ca e probabil sa fie pe bune, pt un viitor al Fiarei.


Lasă un răspuns

