Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Timpul e melodia care surfează Miercuri, Septembrie 24, 2008

Filed under: baloane de vibratii — academicianuNae @ 5:51 pm

Pentru Camix

şoapte hawaiene scrise pe o vâslă

năluciri aşezate în trenul bătrân şi jupuit

valuri desfăcute în şapte ondulaţii

ferestre din beton sparte prin râs

stări lungite şi prelungite cu miresme de vară

 

One Response to “Timpul e melodia care surfează”

  1. Camix Says:

    Mulţumiri multe şi înghesuite una lângă cealaltă să te cuprindă pentru gândurile învăluitoare şi primitoare. Îmi face bine să primesc un cadou mare cu gândurile şi cuvintele de bine când mă aflu pe o insulă exotică. 🙂

    Am ascultat piesa de câteva ori şi mi s-a părut o sursă de buna dispoziţie. Acest Breakdown al lui Johnson te inspiră să faci toate lucrurile noi, să începi, să iei de la capăt…

    Mă cam simt pe malul oceanului. 😛 Îmi aud râsul care sparge limitele, zidurile şi simt parfum de vară, care sparge iarna ce stă să îşi aducă bagajele şi să îşi ia chirie îndelungată. La mine tocmai a început weekendul, deci aterizează numai potrivit acest moment. 🙂

    Să te văretc-cuvânte Cel de Sus şi să pună pe fundal râsete calde în momentele grave şi triste!
    Grazie.


Lasă un răspuns

