Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

cafeaua tomnatică a marchizei Joi, Octombrie 2, 2008

Filed under: baloane de vibratii — academicianuNae @ 11:49 am

Pentru Cafe avec Sourire,

Cântă-mi povestea dimineţii tremurătoare

ecoului îmbrăcat în rochiţa albă

Cântă-mi timpul atemporal şi haşurat de chipuri

ascunde cerul în sertarul sufletului înfluturat

Cântă-mi furnicăturile de sourire cu balerini

şi tăcerea de sticlă a norilor cu aripi de curcubeu

 

One Response to “cafeaua tomnatică a marchizei”

  1. cafeavecsourire Says:

    Dimineaţa a aruncat cuvintele-n poveste şi acum las sunetele să se nască-n noapte, căci sufletul meu ascunde fluturi, timp, iubire şi tu, tu m-ai făcut să zâmbesc.

    Ce suflet cald e aici la tine.

    Îţi mulţumesc.


Lasă un răspuns

