Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Memorii bufante cu zimţi Joi, Noiembrie 13, 2008

Filed under: bandajul serilor — academicianuNae @ 12:48 am

cai-viselor-mele

Mă aplec pe zăpadă între lupii menirilor visate şi vertebrele rămase din cadravrul temporalităţii.

Haite de urşi se organizează albinic în stupuri de dulcegării înţepătoare.

Mâinile de gheaţă, ochii de sticlă mi se topesc odată cu prejudecăţile.

Îmi pun cercei alchimici pe celulele dinspre Vest care mă zgârie la genunchii obisnuielniciilor.

Pedepsit de microbii tatuaţi cu înecăciune, deznod cearşafurile întinse la lună.

Carouri de prize fără curent sunt pitigaite de degetele chircite ale cailor agăţaţi în biblioteci mobile.

 

One Response to “Memorii bufante cu zimţi”

  1. lavi Says:

    cuvinte misterioase aruncate intr-un haos de metafore si alegorii….
    as vrea sa am un gram din inspiratia ta….poate imi poti imprumuta:P
    apropo nae
    mie cand imi dedici un articol?:))


Lasă un răspuns

