Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

ondulaţii Smentaniene fluturând din apă Vltava Sâmbătă, Decembrie 6, 2008

Filed under: baloane de vibratii — academicianuNae @ 1:41 am

Pentru Ligia Trinca

Apa cursivă originată în două surse se umflă elegant pe parcursul şerpuitor al zonelor Boemiene devenind somptuoasă.

Imaginile ilustratoare ale cursului lui Moldau sunt create în variate secvenţe muzicale: sunetul unui joc fiind condus în timpul unei vânători auzit în acompanierea râului circulator al împăduririlor compacte.

Următorul dans de bal boemian în ritm viu descrie o nuntă celebrată prin cântări săltăreţe.

În timpul nopţii braţele copacilor şi tâmplele apelor nimfeaza târâşul aniversar al activităţilor ombilicate-n lumina fragedă a lunii.

Tema Moldaului revine prin râul feroce şi impulsiv transfigurat apoi in calmul maiestuos.

 

4 Responses to “ondulaţii Smentaniene fluturând din apă Vltava”

  1. Ligia Trinca Says:

    ce mult imi place orchestra… e muzica ce-mi strapunge gandul si sufletul inca de la primul acord… ai reusit sa-mi cutremuri fiinta poate a nu stiu cata”oara…

    simt raul cum se strecoara prin inima mea…

    Multumesc!

  2. Ligia Trinca Says:

    * ( raul ) = riul ( apa curgatoare ) … [ specific ca sa nu se inteleaga altceva ] 🙂

  3. Ligia Trinca Says:

    exista… pe blogul meu cateva randuri pentru tine…
    asa… ca raspuns al bucuriei mele

  4. Ligia Trinca Says:

    Idei parfumate in vase duhovnicesti
    🙂


Lasă un răspuns

