Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Îmi bate în piept o frenezie dezamăgitoare Miercuri, Ianuarie 7, 2009

Filed under: bosumfleli efervescente — academicianuNae @ 2:47 pm

academia nae

Ai păşit cu ochii minţii într-un topos cu umbre academice.

Clickuieşti o universitate peripatetică între pixeli.

Aici scriu cu cuvinte limitate încercând să pipăi deschideri nelimitate.

(Îngerii învaţă muzica galaxiilor şi filosofia din cărţi incorporale)

Dacă nu-mi cobor trăirile în cuvinte tastate simt că mintea îmi mucegăieşte.

Scrisul e alienant pentru spiritul meu, vindicativ pentru pesimismul meu şi distractiv pentru raţionalismul meu.

Am scris de cele mai multe ori fragmentar, discontinuu, disipat pentru a va oferi bucuria de împletire, de întregire a puzzle-ului, de măcinare şi conexionare a trecutului, cărţilor, filmelor şi experienţelor la persoana întâi.

Cuprind cu braţele-mi minţii o dezamăgire frenetică.Dacă eu am sacrificat ore, zile, luni şi ani pentru a scrie anumite încriptări de ce majoritatea cititorilor nu sunt gata să plătească preţul incomod al înţelegerii profunde…Probabil atenţia focalizatoare vi-a fluctuat între Kosovo, Georgia şi Gaza, neglijând războaiele interioare întrupate în litere cu semnificaţii ascunse.

Am scris ironizări ciugulitoare, bufonarii mistice şi parodieri metafizice.

Doar prin ciocnirea baloanelor individuale transfiguarate în comentarii înţelepte putem forma bula blogală înaripată spre cerul culturalizat cu parfum de autenticitate .

 

3 Responses to “Îmi bate în piept o frenezie dezamăgitoare”

  1. eu am pasit cu ochii mintii aici, dar, mai apoi am simtit cuvintele. cat despre razboiul meu interior, razboiul meu inefabil, el isi face simtita prezenta de fiecare data cand clipesc, clipesc pentru ca din cand in cand, ochii mintii mele simt nevoia sa se odihneasca si sa hraneasca cu imaginile deja intiparite pe care le descifreaza mereu si mereu, dar asta nu inseamna ca nu pasesc constant in forul academic, ca nu ii simt cuvintele.

    numai bine, numai zambet.

  2. dintre baloane si transparete cu aroma de Lumina Says:

    Sa sti.. mereu cand caut sa-mi hranesc sufletul si mintea… mereu cand tanjescdupa cuvinte pline cu sens… pasesc aici… imi permit sa fur cuvinte, ganduri si idei, din ideiletale… pentru ca in multe din ele, ma regasesc…

    Uneori e simplu… e simplu doar sa citesti si sa selectezi fraze patrunzatoare… dar nu e chiar atat de simplu sa reusesti sa descrii gandurile si trairile prin cuvinte…
    Aici la tine.. imi place… ma simt cu o treapta mai aproape de Cer…
    Imi place mult… pentru ca in fiecare cuvant aflu mai multe despre sufletul tau … mai multe despre ce se petrece in gandul tau… si nu stiu cum, dar ma ajuta sa ma inteleg mai bine!

    Mi-e dor de zilele in care vorbeam despre cine stie ce… despre de toate si nimic…
    Poate reusim sa le recuperam 🙂

    Pana atunci… sa sti. M aimt bine aici, la tine! 🙂


Lasă un răspuns

