Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Twilight (amurgul din noi) Joi, Februarie 12, 2009

Filed under: broasca virtuala — academicianuNae @ 12:50 am

Fiecare avem ceva vampiric in noi dorind sa absorbim viata si timpul celorlati.

Edward Cullen e exemplul abtinerii, autocontrolului, stapanirii instinctelor insetate dupa gustul inegalabil si irezistibil, infranarii asupra pulsiunilor si temperarii tensiunilor  zvarcolitoare .

 

7 Responses to “Twilight (amurgul din noi)”

  1. Ligia Says:

    m-am indragostit….

    m-am indragostit de fiecare nota a acestei melodii… de fiecare acord de pian… de fiecare sunet…

    Cand ascult, am impresia ca timpul se oprete… ca pot sa-mi desenez lumea in culori si vise, fara sa-mi fie teama ca vor veni altii sa-mi darame sperantele…
    Cand sunetele ating urechea… se scurge melodia prin mine.. si imi imbratiseaza inima, .. o infloreste… ma ridica, danseaza in mine fericirea…
    visez, cant, plang si zambesc… ating muzica.. si apoi ma transform in nota muzicala, un mic pnct intr-o armonie cereasca… timpul devine comoara, si fiecare clipa e o sarbatoare…

    cand muzica se opreste… revin la realitatea care fura timpul si care grabeste sarbatoare…
    Dansul se opreste..
    muzica nu se mai aude…

    ma intorc, dau „play”.. si incepe lumea armoniei dinafara timpului .. din nou!

    Multumesc pentru aceste trairi…

    Vor reveni, in fiecare seara.. aici… sa-mi vizitez lumea in armonii de vis
    🙂

  2. Cristina Says:

    check out http://www.joeyl.com.. fotograful de la twilight 🙂 enjoy 🙂

  3. sorin Says:

    salve, imi place…

    chill out moods…

    [din pakate pe youtube] e multe melodii care e „originalele” si „irepetabilele”… melodii…

    versiunea ta e chiar officiala?!…

  4. Deni Says:

    parca iti mai aduci aminte ca mai ai si tu o viata care nu trb sa fie abuzata………

  5. ancuty_ancuty Says:

    imi place la nebunie aceasta melodie, ador acest film m-am indragostit de twailight il visez mereu

  6. love.that's Says:

    simt ca zbor…cand ascult aceasta melodie si parca timpul se oreste in loc…cand o ascult parca patrund in lumea mea plina de vise si sperante…o lume in care nimic nu mai conteaza si parca realitatea e departe,departe de mine.in sfarsit pot sa visez libera,sa ma cufund in notele ei muzicale si sa devin o parte din ea.impreuna sa devenim un tot si sa ne saltam in aer,sa plutim pe culmi nestiute de nimeni decat de noi,eu si melodia.insa cad se termina ma trezesc la crunta realitate de zi cu zi….i love that’s…

  7. sasha Says:

    e minunat……..te face sa simti ca orice se termina cu bine,ca poti sa te indragostesti oricand,si ca nimic nu e imposibil…………….te face sa te simti de parca ai fi inger……….nu am cuvinte sa pot explica sentimentul pe care il simt atunci cand ascult aceasta melodie.


Lasă un răspuns

