Academia Nae

Nae e partea luminoasa din noi si Catavencu e partea umbroasa

Londra e obişnuibilă Duminică, Februarie 22, 2009

Filed under: buline lilo — academicianuNae @ 1:57 am

london

„Cartierele sînt o splendoare, în zonele vechi, mai ales în nordul şi sudvestul Londrei.Sau o nenorocire, foarte asemănătoare cu ghetto-rile de beton ale Bucreştiului.

Cine vă spune că Londra e un oraş „fabulos”, vă pasează un clişeu.

Londra e un oraş enorm, neobişnuit pentru străini dar obişnuit cu străinii, normal cu oamenii normali, foarte scump şi foarte verde.După un timp şi după ce apuci să îl deteşti, începi să te obişnuieşti.Să-i guşti corectitudinea.Să-l respecţi.

Şi cu asta legătura pe viaţă e gata”.(T.R.U.)

Mi-am rezervat bilete de avion spre Londra din 16 martie până în 1 aprilie cu 270 de Ron (prin wizzair).

Voi sta la un amic şi îmi voi vedea câteva zile sora care stă la un castel mai mic.

Poate hoinărind parcurile din Londra voi da de Petrică Bistran şi de Klaus.

Cei care aţi mai fost în Londra aştept să îmi recomandaţi place-uri pe care merită să le vizitez având la dispoziţie aproximativ 2 săptămâni (şi să fie cu intrare gratuită).

 

4 Responses to “Londra e obişnuibilă”

  1. viviana Says:

    Se intră gratis la mai toate muzeele londoneze. TATE is a must! Muzeul e împărţit în 3, atât tematic cât şi ca locaţie. M-a impresionat puternic Tate Britain. Tate Modern mi-a deschis mintea (include arta contemporană, mai puţin digerabilă pentru unii). DO go. E încântător să te „pierzi” prin muzee…

    Buckingham mi s-a părut oarecum plictisitor…şi cam clişeist. Parcurile sunt plăcute. The tube, o experienţă mai agreabilă ca-n alte părţi.

    Oh….plimbă-te prin cartierul Bloomsbury. E o minunăţie. Acolo, aerul londonez musteşte cel mai mult a literatură…Peste tot arhitectura tipică.

    Londra ori te cucereşte irevocabil, ori nu.
    E un fel de „either-or”. Se înţelege, cred, din care categorie fac eu parte 🙂

    Pentru alte idei: http://baboozduk.blogspot.com/2008/04/london-in-440-words.html 😉

    Drum bun! sunt curioasă de „rezultat”

  2. Denisa Says:

    Daca iti place diversitatea trebuie sa ajungi si in Camden Town, de preferat la sfarsit de saptamana, cand totul prinde viata. E un loc vibrant, socant, interesant, liber; o mica Londra.

    Pentru orice altceva iti trece prin cap intra pe http://www.timeout.com/london . Gasesti orice. Eu il consult de multe ori inainte sa merg in Londra si ajuta destul de mult.

    Si inca un site de mare ajutor e http://www.tfl.gov.uk/. Iti usureaza calatoriile.

    Cum s-a zis si mai jos nu rata Tate, dar nici The National Galleries.

    Sper sa te distrezi si sa iti placa. Pe mine la inceput m-a fascinat, dupa ceva timp am urat Anglia, iar dupa inca ceva timp am inceput sa ma obisnuiesc cu ce e pe aici. La urma urmei, Londra e totusi, foarte tare.

  3. krossfire Says:

    Londra o fi , dar londonezii nu sunt.


Lasă un răspuns

